torsdag den 13. oktober 2011

Strandet fra kl 7-17

Den grønne bil afgik fredag ved døden. Det betyder at jeg, indtil vi får købt en anden bil, er strandet i vores hus mellem kl 7 og kl 17. På den ene side er det hyggeligt nok når man alligevel er ledig, men det varer forhåbentlig ikke evigt og man skal jo også i aktivering. Aktiveringen bliver nok ikke lige om hjørnet så så er manglende bil et problem. Så ... biljagten er gået ind hvilket også tager tid fra krea arbejde. Men ikke i dag.  Følgende billeder er hvad jeg har lavet de sidste par dage.




Når  ja så har jeg også købt disse lækre kagedåser i Bilka. De skal ind på mit krea-kontor og bruges til at opbevarer diverse kreative ting.
Og så er æskerne jeg skrev om i et tidligere indlæg blevet færdige. Billedet ligger under mine krea-ting.

Nu vil jeg så fortsætte min søgen på ny bil og glæde mig til i morgen hvor jeg skal til samtale om aktivering på en af de lokale skoler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar