søndag den 2. oktober 2011

Hvorfor Blogge?

Ja...Hvorfor blogge ? Jo som en flittig læser af andre blogs der handler om alt og intet, har jeg flere gange tænkt -ihh det kunne være sjovt at skrive og dele min kreative sysler og mærkelige påfund. Så nu er jeg hoppet ud i det med begge ben og prøver mig frem her i blogland. Spændende !
Hvem er jeg så og hvorfor hedder min blog "TanjaTanja"?
Jeg hedder Tanjam er en 26 årig folkeskolelærer der bor i Middelfart med min kæreste Søren. Jeg er gennem kæresten blevet tante til fire raske drenge og en køn lille pige og det er herfra bloggens navn kommer. Tante Tanja er noget at en mundfuld når man kun to år gammel, så det blev til TanjaTanja.
Hvad skal blogen så handle om jeg det står endnu lidt uvist hen, men en ting er sikkert det bliver mit liv og hverdag - kreative sysler and everything !

       

2 kommentarer:

  1. Hej Tanja,

    Det lyder til at blive en spændende blog!
    Jeg er helt vild med dit jeanstæppe! Hvad har du syet på som bagside?

    Hilsen Didde (a.k.a. Helenes mands søster)

    SvarSlet
  2. Hej Didde
    Jeanstæppet består at gamle jeans i ca 10x10 cm kvadrater både på forsiden og bagsiden. Jeans er jo dejlig slidstærke og kan klarer en fugtig græsplæne uden af man bliver våd på numsen ;D
    husker dig godt fra indflytter/ føsdag/babyfest.
    MVH
    Tanja

    SvarSlet