tirsdag den 4. oktober 2011

Så er der æsker

Her i en dagligdag som ledig er der massere tid til kreative indslag. Dagens første indslag var at male små trækasser fra Fakta lilla. De skal gerne når de er helt færdige, altså pyntet med udklip og rinsten, bruges til at give øreringe væk. Øreringene har jeg sammen med så meget andet kreativt lavet hen over sommeren og synes selv de er totalt smarte.  Der er flere varianter både med knapper, Hama perler midi og mini og jeg arbejder fortiden på nogle hæklede både cirkler og blomster. Billeder må i få når jeg har knækket den del af blog koden. Når jeg vil finde lidt frokost og så se om der ikke er flere kreative sysler at give sig i kast med !?! kunne endda være at jeg skulle vaske noget tøj og tømme opvaskemaskinen???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar