torsdag den 6. oktober 2011

Æsker fra forleden dag - nu med billeder

Så fik jeg overført billeder at æskerne fra forleden dag... og her er de så !



Planen er at se skal pyntes med rinsten og decopage, så det opdateres når jeg når så langt. For jeg har en del kreative sysler igang lige for tiden ( skal læses som hele tiden ) laver lige en liste:
  • Juletræstæppe i patchwork
  • Hæklede grydelapper i uld der så skal filtes i vaskemaskinen
  • Hama mini perler - til øreringe
  • Hama midi perle sløjfe der lige skal laves til en hårbøjle
  • Æskerne der skal dekoreres
  • Hæklede blomster og andet i broderigarn til hårspænder
  • Et patchwork tæppe af sekskanter i lilla og hvid syet i hånden
  • En del tøj der skal repereres og derfor gøres unikt
  • og så min skænk der lige skal grundes igen efter at svigerfar har fikset dørene og males 2 gange med en lækker og meget grøn maling.
Ja det er så kun dem der er igang så er der alle dem jeg har i hovedet og mine inspirationsbøger, så som " hvordan syr man busker til børn?" patchwork tæpper til forskellige familiemedlemmer, grydelapper i patchwork, hynde til den stol jeg købte på loppemarked i Erritssø i søndags og meget meget mere.
Oven i det er der jo lige et hjem der skal kører og evindelig venten på at skulle i aktivering. Men jeg nyder det! det er lækkert at have tid.
For god tid er noget man skal nyde det kommer så sjællent.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar