mandag den 10. oktober 2011

Ærø, shopping og den grønne bil er måske afgået ved døden

Hold op jeg har nået en del siden sidst. Fredag stod på shopping med mor og søster og gadaroben blev udvidet med en ny vinterjakke fra h&m. Den er dejlig vamset og blev taget i brug her over weekenden. Jeg fik også fingerne i billetter til Avenue Q  på Fredericia Teater. Glæder mig for vildt! Må nok indrømme at jeg er lidt af en sucker for Musicals og har altid været det. Så billetter er bare bonus! Weekenden stod på Høstfest med kærestens arbejde og de inviterede til Ærø. Hyggelig familiefest agtig fest med god mad og totalt iorden danse band så der blev brændt kalorier af. Faktisk burde dette komme først i dette indlæg, men nu kommer det til sidste. Vores ene bil, den grønne morfar bil er måske afgået ved døden. Den kunne åbenbart ikke klarer en tur på motorvejen med kæresten bag rettet og måtte give op på vej hjem fredag eftermiddag. Thank god for Falk abonnement!!! Falkredderen kikkede kort i motorrummet og sagde kort - " ny motor".  Øv ! Vi havde aldrig regnet med at den ville holde for evigt - bare til februar hvor den skulle til syn. Men det korte og det lange er at jeg nu sidder og venter på mekanikkerens endelige dom og " den grønne morfarbil " har chance for at overleve eller vi skal sende den på den evige skrotplads og se os om efter en ny lille dyt. For en ting er sikkert vi kan ikke nøjes med EN bil, når man bor lidt ude på landet !
 "Jeg vil ventet ved telefonen på dit svar" eller ikke jeg tror jeg går i krea-mode og får noget forhånden :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar