tirsdag den 1. november 2011

Longtime no see

Når så fandt man lige et øjeblik til at opdaterer bloggen...
Jo tak efterårsferie med kæresten stod på cykel kigning, cykelkøb, bil kigning, teatertur, hvor vi var inde at se Avenue Q på fredericia teater og fødselsdag for min lille søster der nu er blevet en stor pige på hele 24 år. Med al den aktivitet var der ikke meget tid tilovers til kreativitet, men lidt nåede jeg da :D billederne kommer når jeg får dem lagt ind.
Alt vores bilkigning har givet pote og vi er nu de lykkelige ejere af en Ford fiesta fra 2006. Vi hentede den i går og den kører bare så fint og det betyder at jeg efter en uge hvor jeg har måtte cykle i aktivering, nu kan har bil og derfor kan komme rundt i verden igen. hvilket er SKØNT !!!! For ja jeg er startet på Lillebæltskolen i aktivering som lærer. Jeg er på 3. årgang og nyder hver dag. Trist at det kun er et 4, ugers forløb, men man kan jo altid håbe !!!!
Endnu en fødselsdag er det også blevet til den ældste nevø er blevet 9 år, hvilket blev fejret med Halloween teamen og uhyggelige kager.
Ellers har jeg fået styret min kreative lyst for i weekenden var jeg et smut i Fredericia til " Kreative dage". Et Mekka for kreativitet! jeg var glad for at det var de færreste der tog dankort og at jeg kun havde meget små små penge med. Men brugte da lidt penge fik de sidste nye børnestof fra stof 2000, så nu er der lidt til min samling.  Søndag var jeg på loppemarked i Lillebæltshallen med min svigerinde og fik lidt juletræslyssestager( der lige skal fikses lidt op) en sang bog til en 10'er, det samme gav jeg for en tottebog og en omgang mellemværksblonder til sølle 15 kr. hvad de der mellemværk lige skal bruges til ved jeg ikke helt, men noget finder jeg nok på. Vi nåede også lige i butikken "plint på landet" der er makker til butikker samme navn i både århus og københavn, fordele her er bare de 20% rabat der er på alt :D fik lidt plastik bøtter jeg bruger til madkasse, et cover til min cykelsaddel og knapper fra Rice med æbler på. Knapperne bliver nok til mindst et par øreringe og eller har jeg et par cardigans der kunne trænge til en lille opfrisker.
Når ja så er jeg gået i julehumør og kan ikke vente med at pynte op og købe nyt julepynt.
Håber jeg får opdateret lidt ofterer i fremtiden eller bær over med mig :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar