torsdag den 17. november 2011

Nu med arbejde og snotnæse

ja det der aktivering jeg kom i som arbejdsløs gav ski pote. En af lærerne på den årgang jeg var i aktivering har fået ondt i ryggen  og jeg er så fast vikar i hendes skema. Så er nu dansklærer i 3A og har håndarbejde, svømining og historie på 4 og 5 årgang. Det er fuldtid indtil jul og så må vi se :D det er bare totalt bonus. Gør dog at det kreative må lide lidt.
Jeg har dog en del kreative projekter liggende! bl.a. en skænk der skal males grøn- den har nu fået første gang så nu mangler den kun 1-2 gange mere inden første søndag i advent som jeg har sat som deadline. jeg vil nemlig gerne have et juletræ og det kan man ikke når skænken står midt i spisestuen... så tiden tikker. Nu da jeg vil have juletræ skal jeg så også have færdig gjort mit juletræstæppe som pt. er ca 30 små firkanter af 5x5 der bare lige skal sys sammen og quiltes. Igen deadline adventssøndag. Så der er nok at se til.
Vores ny indkøbte juletræsfod.
Siden sidste indlæg har jeg været i de lokale genbrugsbutikker og på endnu et loppemarked i Hårby med kæresten og svigermor.  Juletræsfod og lidt ekstra pynt blev indkøbt. Kæresten og jeg har også været i biffen og se Tintin.
Det var meget mod min vilje i 3D, jeg har dårlige erfaringer med 3D fra da jeg var barn, men blev glædeligt overrasket.
I morgen håber jeg på at nå til lagersalg hos Rice. Det er i Odense, men at jeg på nuværende tidspunkt ser ud som rudolf gør det nok lettere problematisk.
Ville også gerne til julemarked i Horsens og se de fine ting, men igen det afhænger lidt af næsen og hovedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar