tirsdag den 22. november 2011

Nu er skænken grøn.....

Her i weekenden nåede jeg, ud over en fødseldag for min mormor lørdag, at male skænken både 2. og 3. gang søndag. Den er bare blevet rigtig flot ! der er dog lige et par små fejl jeg skal have rettet på inden billederne vises her på bloggen. Det er meget mystisk, men det føles og ser ud som om at skænken er krympet efter den er blevet grøn. Meget mystisk !!!!!Desuden nåede jeg søndag også et smut til Horsens på julemarked

 Der var rigtig mange dejlige sager, men jeg havde ikke rede kontanter så fik ikke nogle af dem hjem, desværre. Jeg blev derimod MEGA inspireret. Skal have fundet en opskrift på børne busker og kjoler og overvejere en ræv til mig selv. Det kribler og krabler i fingerne for at komme igang. Jeg skal bare lige have noget af alt det andet jeg har liggende som jeg er begyndt på her under et juletræstæppe som pt er i stumper og gerne skulle være helt indenfor den næste uges tid.
 Ellers har jeg lige arrengeret at den lille Getz skal have vintersutter på torsdag.Vi håber kærestens bil bliver i topform, den er nemlig på værksted i mens har vi lånebil, som jeg er spændt på at se hvad er for en. Arbejdet går strygende jeg har fri hver aften fordi jeg bliver på skolen og forbereder mig til de følgende dage. Det er en stor forandring for mit vedkommende. Dem der kender mig ved at jeg gerne vil være i god tid med alt, men ofte først kommer igang i sidste øjeblik, så nyder virkelig min frihed. De næste dag skal friheden stå i julens tegn, håber nemlig at ku' få bagt nogle julesmåkager.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar