mandag den 5. december 2011

Julen sig nærmer

Så er jule arriveret på mirabellegrenen. første søndag i advent blev der pyntet op til jul i det lille hjem og her lørdag fik vi også et lille nuttet juletræ, og jeg der frygtede at der ikke var julepynt nok blev gjort godt til skamme. Jeg har stadig en halv kasse med pynt som ikke fandt vej hverken på træet eller i huset. Der er bare så hyggeligt med pynt. Under juletræet er selvfølgelig det nyeste krea- skud fra min hånd, et juletræstæppe.
Den nye dyt overlevede en tur på værksted og er nu helt rask. Den har op til flere gange tranporteret mig og familien rundt i det danske juleland. Så sent som her i weekenden henteden den juletræ og kørt undertegnede og mormor til koncert i Odense.
 Min søster er nemlig en del af Odense politiorkesters kor og de gav her i weekenden julekoncert. Det var en rigtig fin koncert, men var ikke helt så god som sidste års brag af en koncert.
Jeg har de store planer om at bage julesmåkager i denne uge, men der skal også et par ansøgninger ud af døren. Ja ved godt jeg har job med det er kun fuldtid indtil 1. januar. Så noget mere fast ville være top dejligt....
Her kommer den så.... skænken i alle har ventet på !
Den er blevet rigtig fin :D

Nå ja så har jeg brugt eftermiddagen på at flytte billeder fra min  telefon og til computeren, for derefter at navngive dem. Det tager sin tid, men så er det gjort har også betydet at blogen er blevet opdateret under mit kreative hjørne. Hvor ting fra gemmerne og efterårets produktioner er kommet frem.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar