torsdag den 22. december 2011

Humor og Selvironi

På min lille rundtur i blogverdenen faldt jeg over et indlæg hos The Puk Project. Det er fra hende jeg har fået linket til de fine og meget morsomme billeder af Ryan Gosling man kan se i siden. De er bare så humor. Jeg ved godt at de tager pis på mennesker der udfolder deres kreativitet som mig selv, men man har vel selvironi :D.
Min ynglings er denne:
og jeg ville bare lige dele det med resten af verdenen.
Vågnede her i morges med en fed ide til et patchworktæppe og har brugt hele formiddagen på at tegne og farve det. Og et mønster tog det andet så nu har jeg to spændende projekter jeg skla igang med her når julen er ovre og den stadig står på ferie.
Her i huset er julehumøret helt i top. Jeg har fået juleferie fra arbejdet her i går efter en koncert med skolens meget dygtige skolebands  og en melding om at de gerne vil se mig efter ferien så det er jo bare super dejlig. Alle gaver er købt og kun nogle få mangler indpakning, men det kan jo nås endnu. Nu mangler jeg bare at finde ud af hvad jeg skal have på de kommende dage.... tænke tænke tænke......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar